از غم و غمخانه مگو...
نگشا...
فاش نکن سرّ دل غم دارد...
خنده ها در پس ایوان زمین پنهانَند...
این منم غم ز بلندی دارم...
لب لبخنده زده اَم از کنش خاطره هاست...
وَرنه هر غم که گشایم، غم دنیا هیچ است...
داریک...ما را در سایت داریک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 107