من شعرم و با قافیه ها غصه ز هر دیده زدایم
من عبدم و در کعبه به صد ناله بخوانم خدایم
دور تو و این خاطره ها با قلم شعر نویسم
بی قرب تو از خنده و صد واژه ی لبخند جدایم
ما را در سایت داریک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 95 تاريخ: شنبه 25 تير 1401 ساعت: 11:52