...اینجا برای نفس کشیدن هوا کم است...
لـب لـبخند زدنـم، طعنه ی لبـها شده است...
چه کنم با غم دل، خواهش شبها شده است...
ما را در سایت داریک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 138 تاريخ: يکشنبه 5 اسفند 1397 ساعت: 22:59