...اینجا برای نفس کشیدن هوا کم است...
...گاهی دلم برای "هوا" تنگ میشود...
ما را در سایت داریک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 96 تاريخ: يکشنبه 5 اسفند 1397 ساعت: 22:59