
بی جانَم و دَر غُصِه یِ خود آبِله دارَم
لَبخَندَم و با خَنده ی بی دَرد، دو صَد فاصِله دارَم
هَرلَحظه به جانَم بِرِسَد دِشنه یِ پُر کین
چَشم اَز دوجهان بَستَم و عار اَز گِله دارَم

#خسته ام...
داریک...
ما را در سایت داریک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 159